Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Slevové servery jako nový marketingový nástroj v internetovém prostředí
Staňková, Hana ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o novém fenoménu slevových serverů v České republice. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola je zaměřena na internetový prostor, do kterého začaly v roce 2010 pronikat první úspěšné slevové servery. Na to navazuje rozsáhlá kapitola, ve které jsou popsány základní charakteristiky slevových serverů. Dále je analyzován marketing slevových serverů a na konci této části jsou zmapovány jednotlivé výhody, nevýhody a nástrahy, které mohou slevové servery přinášet prodejcům i zákazníkům. Poslední kapitolou práce je vlastní výzkum mezi zákazníky slevových serverů. Výzkum navazuje na předešlé kapitoly a jeho cílem je rozbor výzkumných problémů se zaměřením na vybrané nástrahy. Na konci této části jsou výsledky výzkumu porovnány s předešlou kapitolou a jsou předložena další doporučení. Klíčová slova Slevové servery, internetový marketing, cena, zákaznická loajalita
Psychologické aspekty zákaznické spokojenosti v oblasti telekomunikačních služeb
Hassairi, Munír ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Michalík, David (oponent)
1 Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je téma zákaznické spokojenosti, a to zejména popis a zjištění těch atributů, které ji podstatně ovlivňují. V empirické části je výzkum orientován v kontextu spokojenosti zákazníků se službami mobilních operátorů. Teoretická část obsahuje popis skutečnosti, v jakém kontextu se psychologie zabývá jevem spokojenosti. Spokojenost je popsána v kontextu životní spokojenosti, pracovní spokojenosti a poté je největší část věnována spokojenosti orientované na spotřebitele a zákazníky. Teoretická část si všímá nejednotností definic mezi jednotlivými autory a dále se zaměřuje na teorie zabývající se vnímáním kvality služeb, vlivem očekávání a dalších aspektů zákaznické spokojenosti. V závěru teoretické části je pozornost věnována zjišťování důležitosti jejích jednotlivých aspektů, a to z dvojího pohledu: z dopadu jednotlivých atributů na celkovou spokojenost a z vnímání důležitosti jednotlivých atributů na individuální úrovni. V praktické části se práce zaměřuje na zjištění dopadů jednotlivých atributů na celkovou spokojenost zákazníků se službami operátorů telekomunikačních služeb. Ke zjištění důležitosti jednotlivých atributů je využito mnohonásobné lineární regrese.
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Loajalita zákazníků společnosti Health Park v Opavě
Hrbáčová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této bakalářské práce je teoreticky popsat zákaznickou loajalitu a dále tuto teorii aplikovat na konkrétní společnosti s názvem Health Park. První část této práce je věnována marketingu a segmentaci trhu. Následující kapitola je zaměřena na samotnou zákaznickou loajalitu, což je stěžejní pro tuto práci. V poslední kapitole teoretické části se čtenář seznámí s jednotlivými výzkumy trhu a zdroji dat. Praktická část přináší vlastní terénní výzkum. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumána loajalita zákazníků Health Parku a na základě tohoto šetření je loajalita potvrzena nebo naopak vyvrácena.
Analysis of the loyalty program of IKEA
Lukáčová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Stejskalová, Petra (oponent)
Diplomová práce na základě teoretických východisek o zákaznické loajalitě a věrnostních programech analyzuje a hodnotí věrnostní program společnosti IKEA, srovnává ho s věrnostními programy konkurentů v ČR a na základě primárního výzkumu s pomocí dotazníkového šetření zjišťuje míru účasti zákazníků na programu, jak je program vnímán a pro koho je nejatraktivnější. Na základě těchto zjištění jsou potom navržena možná zlepšení.
Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
PEŠKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce hodnotí vývoj spokojenosti zákazníků energetické společnosti E.ON v letech 2005 ? 2010 na základě posouzení výzkumu MAC CASA. Výsledky jsou dány do souvislostí s realizovanými marketingovými opatřeními, vývojem cen a dalšími skutečnostmi, které se v uvedeném období udály. Na vyhodnocení navazují doporučující kroky, jejichž cílem je zlepšit spokojenost a věrnost zákazníků.
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Dančevská, Ráchel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vychází z marketingu, který zahrnuje zákaznickou loajalitu a typologii spotřebitele. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu a správným vytvořením dotazníku pro tento výzkum. V praktické části je představena retailingová společnost Billa a jsou prezentovány výsledky terénního výzkumu, zaměřeného na zjišťování zákaznické loajality zákazníků této společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.